Post by stagogernafi on Feb 20, 2022 4:52:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sweet Fruit Candy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sweet Fruit Candy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod monia kiteitä ▞▞▞
▞▞▞ Sweet Fruit Candy 2022 version ▞▞▞
Mukava ja rentouttava peli, mutta liikaa lisäyksiä....
Se ei toimi, se sanoi, että unnfortionultly makea hedelmäkaramelli on lopettanut
Rakastan todella tätä peliä. Erittäin helppo nostaa tasoa. Mielestäni myös muiden pelien pitäisi olla tämän pelin kaltaisia, ja se on helppo nostaa. Ei ongelmia ollenkaan😍😘❤️💖
Hyvä lasten peli
Huonot mainokset tallennetaan ja toimivat offline-tilassa
Sweet Fruit Candy ปริศนา wgzj
Huono asia on se, että kun näytät pelissä jos enemmän tähtiä, mutta tasolla se näyttää vähemmän tähtiä, joka näkyy pelissä.
peli on tylsä ja siinä on liian paljon keskeytyksiä pelien ja mainosten muodossa
Lisäys jokaisen vaiheen jälkeen..ei mitenkään..se on niin ärsyttävää..poistettu
Se on erittäin mukava peli, mutta syy 2 tähden peliin on se, että se toimi hyvin pitkään, mutta kun saavutimme pelin numero 606, se on juuttunut väliin eikä liiku eteenpäin. Olen jatkuvasti lähettänyt raporttia tästä asiasta, mutta te ette tee asialle mitään. Joten ratkaise se.
liikaa mainoksia
Huonoin mainos jokaisessa pelissä
Mainokset ovat tunkeilevia, mutta peli on edelleen helppoa, eivätkä ne aseta palkkamuureja, jotka tekisivät mahdottomaksi edetä ilman työkaluja tai muuta tavaraa.
Sweet Fruit Candy Puzzle trpq
siellä on liikaa mainoksia, jotka lannistavat minua aina, kun haluan avata pelin
Pidän todella tästä pelistä, joka ei ole ollenkaan vaikeaa, erittäin hyvä silmän koordinaatiossa väreissäsi ja hedelmissäsi. Se on myös erittäin hyvä lasten leikkiä, koska se pitää mielet vireillä ja tyttäreni rakastaa myös tämän pelin pelaamista.
Tuli hirveän vaikea tasolle 400. Yritin 4 kertaa saada linnut pohjaan. Eli 20 kertaa. Poistaminen! Hauskaa oli siihen asti.
Söpö mutta tapa moniin ponnahdusikkunoihin!!!
Miksi salama sammuu ja sitä ei käytetä

Erittäin hyvä, mutta paljon mainoksia
wt d .... täynnä mainoksia... jos olet suorittanut yhden tason, sinulla on vähintään 2 mainosta.. erittäin ärsyttävää
Aina kun pelaan tätä peliä, se saa minut aina ulos! Olen siis edelleen jumissa samalla tasolla! Mikä ei ole hauskaa.
Se on hyvä peli, mutta latautuu hyvin hitaasti
Pidän tästä pelistä, se on erittäin hauska ja rentouttava peli koskaan. Rehellisesti sanottuna nautin tämän pelin pelaamisesta. Ainoa asia, josta en pidä eniten, ovat mainoksia, koska kestää kauan ennen kuin palaan peliin. Mutta, rakastan tätä peliä.
Peli on melko hyvä, mutta siinä on tuhansia mainoksia, en voi pelata lisäyksillä, myös joskus se pysähtyy, nautin siitä vaikka vain mainoksia
Stylist Girl: Make Me Fabulous Fritidsspill sdpd
Sweet Fruit Candy Пъзели utuz
Pidän tästä pelistä erittäin paljon. Mutta nyt en voi pelata sitä. Olen saavuttanut 606. tason. Joten tehtäväni on poistaa rotta pelistä. Mutta kun poistamme sen, sovellus on sulkeutunut. Voitko lähettää syyn siihen?
Siinä on liian monia mainoksia, jotka potkivat minut pois pelistä, kun alan nauttia siitä
Ok, paitsi kaikki mainokset tässä. Se todella pilaa sen. Mutta hyvä peli
Sweet Fruit Candy Hlavolamy fqy
Pidän tästä pelistä, mutta monet mainokset välillä.
Se on erittäin hidas ja helppo peli
nautinnollinen rentouttava peli tähän asti ei pitkiä mainoksia ei haittaa, mutta ei pitkät laita niitä liikaa pois poistan myös pelien väliset laatikot kun painat niitä mitään ei tapahdu joko korjaa tai ota pois
Ei sitä mitä odotin... Enemmän peliä lapselle, tarvitsenko todella sormen, joka osoittaa, että minun pitäisi mennä seuraavalle tasolle??? 😣
Peli on mielenkiintoinen. Mutta rommipelin mainonta on tylsää ja sen ääni on ärsyttävää.
kiva peli